Jak nakupovat v e-shopu

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. 

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží nebo vybíráte na základě vaší potravinové alergie/intolerance, nejrychlejším způsobem k jeho nalezení je použití filtru. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

1.

V horní liště si vyberete požadovaný produkt ( Mouka, pečivo, snídaně, zdravá svačinka..) nebo požadovanou alergii/ intoleranci (bez mléka, bez lepku, bez sóji..)

Zobrazí se vám požadovaná kategorie. Filtr můžete ještě upřesnit kliknutím na ZOBRAZIT MOŽNOSTI FILTRU.

 

Zobrazí se vám možnosti výběru. Filtr můžete upřesnit CENOU ( max.výše ceny produktů), POTRAVINOU ALERGIÍ/INTOLERANCÍ (pokud nesmíte potraviny s mlékem, lupinou a lepkem, jednoduše zaškrtněte Bez mléka, bez lupiny, bez lepku), ZNAČKOU (vyberte si svého oblíbeného výrobce)

 

2.

Můžete také vyhledávat pomocí vyhledávacího boxu (našeptávače), tzn. pomocí "Lupy", která se nachází na každé stránce vpravo nahoře. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží, našeptávač vám ihned nabídne dostupné možnosti ( tzn.výrobky a stránky, které obsahují zadané klíčové slovo v názvu nebo popisu.

 

Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodnout, který je pro Vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na nás. Budeme se snažit co nejpodrobněji odpovědět a poradit. 

Košík

V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH. Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.

Kompletní obsah Košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na ikonu s textem Košík v pravé horní části stránky. Pro ukončení objednávky kliknete na ikonu košíku a vyberte pokračovat v objednávce

Přihlášení

Pokud jste naším stálým zákazníkem, můžete využívat uživatelské rozhraní pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při první návštěvě našeho obchodu, aniž byste si museli objednat zboží z našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky. Klikněte na ikonu klíče v pravém horním rohu a vyberte NOVÁ REGISTRACE

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka. 

Osobní údaje

Pro správnost objednávky je nutné uvést Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu.

Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, ve znění pozdějších předpisů.

Doprava a platba

Pro ČR:

Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobu dopravy a odběru.

  • Česká pošta – zásilka doručována adresátovi zpravidla do druhého dne od podání do doručovací sítě České pošty, zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat. Zásilku je možné vyzvednout osobně na pobočce České pošty.
  • PPL - zásilka doručována adresátovi zpravidla do druhého dne od podání do doručovací sítě PPL, zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat (třeba i do práce)doručovatel Vás bude nejpozději 1 hodinu předem kontaktovat s potvrzením předání vaší zásilky.
  • HeurekaPoint - vyzvednutí zboží na některém z výdejních míst HeurekaPoint, kam bude doručeno do 5 pracovních dnů od dokončení objednávky.
  • Osobní vyzvedutí- osobní vyzvednutí na adrese: Žijeme BEZ LEPKU, Masarykova 75,OD Centrum, 1.patro, Plzeň-Doubravka 
    • možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem)
    • možno platit převodem předem
    • hotovostí při osobním odběru

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

U všech typů dopravy (nevztahuje se na osobní vyzvednutí) si můžete posunout datum doručení až o 5 dnů.

V tomto kroku Košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. 

 

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 777 667 833 nebo e-mailem na info@zijemebezlepku.cz .

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným produktem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.